Re: Jak na Wifi

To "Debian CZ/SK project discussion list" <czdebian-l zavinac debian bod cz>
From plhu <plhu zavinac seznam bod cz>
Date Fri, 20 Jul 2007 22:19:48 +0200
User-agent Opera Mail/9.21 (Win32)

Chtelo by to vic informaci abychom se mohli rozhodout kterym smerem :). Co jsi zkusil, jake to dalo vysledky? Prihod vypisy z konzole. Pokud vim, existuji primo v debianu balicky (-source, -doc, -tools). Zkousis to z nich nebo stahujes originalni zdrojaky?

PS: Prosim nepis to jako RE na souhrn mailu, generuje to dlouhe zpravy a zbytecne to nuti rolovat az na konec.