Re: openoffice.org hloupy dotaz

To Debian CZ/SK project discussion list <czdebian-l zavinac debian bod cz>
From <cerno zavinac click bod cz>
Date Sat, 10 Mar 2007 10:15:00 0100
Importance Normal

Diky, to je presne ono. Vygenerovat locales a
LC_ALL=cs_CZ

Diky,
cerno

-----Original Message-----
From:  Martin Ma¹ín <masin zavinac fzu bod cz>
Subj:  Re: openoffice.org hloupy dotaz
Date:  Fri 9. Mar 2007 9:16

Dobry den,

        jak mate nastavene locales? Tusim, ze OO vyzaduje (alespon v dobe,
kdy jsem pouzival sarge, to tak bylo) nastaveni locales na cestinu, jinak
prave nefunguje mrtva klavesa.

                                                Martin Ma¹ín

On Fri, 9 Mar 2007, Martin Cernohorsky wrote:

> mám naprosto idiotský dotaz ale tlaèí mì èas...
> nainstaloval jsem sarge r4, v nìm kde a openoffice.org. Nefunguje mi dead
> key háèek (a krou¾ek), a» nastavuju kde jak chci. A popravdì øeèeno,
> v èistých Xech bez kde nefunguje taky. V XF86Config mám

Mgr. Martin Masin Ph.D.         Phone  (420) 220 318 504
Institute of Physics AS CR      Fax    (420) 233 343 184
Cukrovarnicka 10                e-mail masin zavinac fzu bod cz
162 53 Prague, Czech Republic   WWW http://www.fzu.cz/~masin/masin.html