Downgrade MySQL

To czdebian-l zavinac debian bod cz
From Petr Vyhnal <konfera zavinac simerion bod net>
Date Mon, 19 Mar 2007 12:29:24 +0100
User-agent IceDove 1.5.0.9 (X11/20061220)

Zdravim,

resim otazku downgrade MySQL. Mozna trosku netradicni, ale proste mam komercni distro s jasne danou verzi MySQL a na Debianu delam klon toho serveru pro pripad havarie a kvuli 100% binarni kompatibilite MySQL potrebuji mit na obou stejne verze. Chci pouzit uz novy Etch a nejak do nej napasovat MySQL 4.0.18. Mate nekdo s necim podobnym zkusenost? Predpokladam, ze vezmu zdrojaky 4.0.18, hodim k nim folder debian ze zdrojaku Sarge, kde je 4.0.24 a udelam dpkg-buildpackage a pokud mi bude osud naklonen, tak to snad projde. Nebo je to existuje nejaka lepsi varianta? Jen predem rikam, ze Sarge se mi nechce davat, protoze preci jenom za rok a neco ocekavam ukonceni podpory a take je v tom stroji radic, ktery ma drivery az od jadra 2.6.17, takze dalsi duvod proc tam dat rovnou Etch.

rudiik