Re: goodbye-microsoft.com

From Miroslav Kure <kurem zavinac upcase bod inf bod upol bod cz>
Date Tue, 27 Mar 2007 14:29:06 +0200
User-agent Mutt/1.5.13 (2006-08-11)

On Tue, Mar 27, 2007 at 01:37:46PM +0200, Petr Heřman wrote:

> Na tuhle adresu se "normálně proklikat" je docela problém...

"Normalne" na ni lidi narazi pri cteni instalacni prirucky, coz je
pred instalaci zcela bezne chovani :-)

> Jinak už jsem taky pochopil, že je rozdíl mezi:
> # reportbug --configure
> $ reportbug --configure
> -když si to nakonfiguruju jako root, tak pod userem už je to zase jinak :-)
>
> Co jsem ale nepocopil, když se mě ptá:
>
>   No matching source or binary packages.
>   Please enter the version of the package this report applies to (blank OK)

Kdyz nezadate nic, nemelo by to nicemu vadit.

> tak jak zjistím verzi balíku toho vlastního installeru, když ten debian
> installer je zavedený do XP pomocí toho Debian-Installer Loader 0.2.0 ?

Vetsinou se to na zacatku instalacniho hlaseni oznacuje slovne jako:
Instalace Etche stazena 3.2.2007 z http://nekde.

Normalne je verze (datum) instalatoru napsana na druhe obrazovce
isolinuxu/syslinuxu pred zavedenim instalace z instalacniho media, ale
obavam se, ze to neni pripad te instalace z Windows.

--
Miroslav Kure