Re: goodbye-microsoft.com

From Petr Heřman <ph zavinac lf2 bod cuni bod cz>
Date Tue, 27 Mar 2007 20:17:10 +0200
Mail-followup-to Debian CZ/SK project discussion list <czdebian-l zavinac debian bod cz>
User-agent Mutt/1.5.13 (2006-08-11)

On Tue, Mar 27, 2007 at 03:48:33PM +0200, Miroslav Kure wrote:

> Pokud vim, tak je k dispozici v html, txt i pdf "odnepameti":
> Slovem odnepameti myslim nejmene od vydani slinku.

No tak to jsem zase asi pár let zaspal. To se asi tak mluvívalo
za krále rexa meno bo a já si řek, no ji, to nebude nidky...

> No to tam prave musite doplnit Vy :-)

No jenže to zase asi bude problém toho windozího zavlékače debian.exe
a to zřejmě nebude součást oficiálního distra Debianu, takže hlásit
to jako bug installeru by asi bylo mimo mísu, ne?

> Miroslav Kure

Petr Heřman