Re: goodbye-microsoft.com

From Miroslav Kure <kurem zavinac upcase bod inf bod upol bod cz>
Date Tue, 27 Mar 2007 20:41:03 +0200
User-agent Mutt/1.5.13 (2006-08-11)

On Tue, Mar 27, 2007 at 08:17:10PM +0200, Petr Heřman wrote:

> No jenže to zase asi bude problém toho windozího zavlékače debian.exe
> a to zřejmě nebude součást oficiálního distra Debianu, takže hlásit
> to jako bug installeru by asi bylo mimo mísu, ne?

Ani ne. Jak jsem psal drive, tak ta vec debian.exe nijak nesaha do MBR
nebo do tabulky rozdeleni disku a jeji jediny ukol je spustit normalni
oficialni instalator. A ty problemy, ktere mate, jsou problemy
instalatoru (konkretne komponent partman a grub-installer).

Kdyz teda napisete, ze jste instaloval 26.3.2007 tim grafickym
instalatorem, tak bude jasne, ktera verze instalacnich souboru se
stahla a pouzila.

--
Miroslav Kure