Re: Apache + mysql + php

To Debian CZ/SK project discussion list <czdebian-l zavinac debian bod cz>
From Martin Mašín <masin zavinac fzu bod cz>
Date Tue, 3 Apr 2007 09:49:09 +0200 (CEST)

On Tue, 3 Apr 2007, gothic nafik wrote:

apt-get install php5

do souboru /var/www/zk.php dejte php kod
<?php
phpinfo();
?>

pokud vam prohlizec na adrese localhost/zk.php zobrazi stranku s informacema
o php, tak vam php funguje

        Dobry den,

treba uz se od te doby neco zmenilo, ale jak kdyz jsem si zprovoznoval php s Apachem, tak jsem v konfiguraku Apache musel jeste nastavit zavedeni modulu pro php.

                                        Martin Masin

Mgr. Martin Masin Ph.D.         Phone  (420) 220 318 504
Institute of Physics AS CR      Fax    (420) 233 343 184
Cukrovarnicka 10                e-mail masin zavinac fzu bod cz
162 53 Prague, Czech Republic   WWW http://www.fzu.cz/~masin/masin.html