Re: nezavadet moduly pri startu+zavadeni s parametry

To Debian CZ/SK project discussion list <czdebian-l zavinac debian bod cz>
From Miroslav Kure <kurem zavinac upcase bod inf bod upol bod cz>
Date Sat, 7 Apr 2007 07:34:11 +0200
User-agent Mutt/1.5.13 (2006-08-11)

On Sat, Apr 07, 2007 at 01:29:57AM +0200, Tomas Pelka wrote:

> 1) Potrebuji zakazat zavadeni modulu pri startu (takove moduly jako
> ip_conntrack_irc, ip_conntrack_ftfp nebo ip6_tables jso mi k nicemu).
> Pridal sem tedy do /etc/modprobe.d/blacklist
>
>       blacklist ip_nat_irc
>
>       blacklist ip_nat_tftp
>
>       blacklist ip_conntrack_irc
>
>       blacklist ip_conntrack_tftp

Pregeneroval jste potom initrd? (Neco jako update-initramfs -u)

> dale do /etc/modutils/blacklist to same ale stale se zavadeji.

Modutils jsou pohrobek jader 2.4 a neni treba se tim zatezovat.

> 2) Druhou, dulezitejsi veci, je zavadeni modulu s parametry. Konkretne
> se jedna o modul ipw2200 s parametrem led=1.
> Pridal sem tedy do /etc/modules
>
>       ipw2200 led=1
>
> a do /etc/modules.conf to same a opet se nezavadeji s parametrem.

Podle mne na /etc/modules dojde v okamziku, kdy uz mate modul zavedeny
diky udevu. Zkusil bych ten parametr pridat nekam do /etc/modprobe.d/
jako:

  options ipw2200 led=1

Opet pozor na pregenerovani initrd.

> Nakopneme me nekdo,dekuji.