Re: Jak rozdelit partitions

From GeBu <gebu zavinac seznam bod cz>
Date Sat, 07 Apr 2007 09:23:48 +0200
User-agent Thunderbird 2.0.0.0 (Windows/20070326)

Díky, brainstorming mi pomohl.

Udělám to takto:

1. disk - 3 partition:
Linux 10 GiB ext3 - nebude vidět ve Windows, protože bude obsahovat systém a uživatele Windows by mátla.
swap
Zbytek (asi 110 GiB) Windows NTFS - pravděpodobně nastavím, aby bylo použitelné z Linuxu přes ntfs+3g Nebudu to dělat 10 GiB Linux ext3 + swap, 10 GiB Windows NTFS a zbytek data, protože v PC je pak zbytečně moc disků, místo je rozdělené a hlavně minule se zjistilo, že je to pro Windows malé. Instalovali tam něco na zpracování videa, což bylo několik GiB a při zpracování videa pak byl malý TEMP nebo co - prostě potíže.

2. disk - jedna partition ext3, která bude vidět ve Windows (bude čistá jen prostor pro data) a samozřejmě v Linuxu.

Co používáš na zpřístupnění ext3 do Windows? www.fs-driver.org?
Jirka (GeBu)