Re: Prechod na etch

To Debian CZ/SK project discussion list <czdebian-l zavinac debian bod cz>
From Jakub Stryja <kubulaaaaa zavinac centrum bod cz>
Date Wed, 25 Apr 2007 15:09:52 +0200 (CEST)

Vyreseno, diky moc. Prisel jsem na to sam po nekolika restartech. A staci ten prvni z nich:)))

Ma alsa nejake vyhody? Krome toho ze esd mi funguje na oss a o alse nic nevim?

Proc menim neco co funguje, ze ano?

Kubula

P.S.: Jinak s prechodem na etch jsem spokojen.