Re: Prechod na etch

From Slavek Banko <slavek bod banko zavinac axis bod cz>
Date Wed, 25 Apr 2007 15:40:46 +0200
Organization axis, spol. s r. o.
User-agent KMail/1.9.1

Alsa v jádrech 2.6 nahradila oss. Ostatně uvedené moduly jsou k tomu, aby
bylo oss emulováno skrz alsu, takže už alsu stejně používáte :-)

Nejsem v tomto odborník. Po výměně za alsu jsem vždy zaznamenal více voleb
v mixeru. Kolega mi předváděl, že mu s alsou funguje mixování zvuků z
více programů na hardwarové úrovni.

Slávek