Jádro nepodporuje iptables

From Rostislav Svoboda <rostislav bod svoboda zavinac post bod cz>
Date Wed, 25 Apr 2007 21:35:59 +0200
User-agent Thunderbird 1.5.0.10 (X11/20070221)

Ještě mám jeden dotaz:
Zkompiloval jsem vlastní jádro 2.6.18, ale když jsem náhodou spustil Firestarter, dostal jsem chybové hlášení "Vaše jádro nepodporuje iptables". Zkusil jsem konfiguraci jádra projít ještě jednou, ale nenašel jsem žádnou vhodnou volbu, kterou bych měl povolit, aby iptables byly podporovány. Kromě toho jsem taky chtěl zkusit splashscreen, což jak jsem přečetl se taky musí povolit v jádře, ale to jsem taky nenašel. Nevíte někdo, kde to mám hledat? Děkuju.