Webalizer+cestina

To <czdebian-l zavinac debian bod cz>
From Jindřich Rebec <jire zavinac seznam bod cz>
Date Wed, 2 May 2007 20:55:04 +0200
Thread-index AceM5h86FpWnpzE0RZGZD3Ml4SEK0gABRqEg

Dobry den,

predem se přiznám, ze jsem linuxovy zacatecnik a mam jeden velky problem s
korektnim zobrazenim cestiny.

Na mem DEBI web-serveru (bezi cely v kodovani UTF-8) se mi nepodarilo
nainstalovat (ci jen nekde v /etc/webalizer/webalizer.conf  spravne
donastavit) pro WEBALIZERu spravne zobrazeni cestiny.

Ve vytvorenen souboru  HTML vubec neni v zahlavi uvedeno v jakem code-page
se to ma zobrazit. A pokud do souboru (ci pomoci prohlizece) si manualne
vynutim zobrazeni kodovani UTF-8, tak uz tj. "citelnejsi", ale ceske znaky
tam stale nejsou korektne zobrazene .

Predem diky za pomoc.

Jindrich