Re: Nvidia ve 3D (po nejake dobe reloaded)

From vitko zavinac post bod cz
Date Thu, 10 May 2007 11:54:52 +0200 (CEST)

> No, od nejake verze mi zacala nvidia kecat neco o zastarale karte

chápu tvoje pocity, ale bez křišťálové koule to asi z tohoto popisu nevyluštím.
Napiš raději _kdo_, _co_ a _jak_ začal 'kecat'.

> rechodu na legacy. Problem je, ze s legacy se ted pri kompilaci nikam
> nedostanu. Kompilace skonci po nejake chvili s hlaskou, ktera mi nic

Kompilace čeho? Jakým postupem?

> Zkousel jsem proto ruzne verze, ale nepomohlo to.

Jaké verze? Čeho konkrétně?

Zkoušel jsi můj postup? Jak to dopadlo? (Nepsal jsem ho pro nic za nic.)

VK