Re: iceweasel a sun_java v etchi nefunguje

From Slávek Banko <slavek bod banko zavinac axis bod cz>
Date Thu, 10 May 2007 22:24:30 +0200
Organization axis spol. s r. o.
User-agent KMail/1.9.5

Mám instalovaný balíček sun-java5-plugin a javový applet pro internetové
bankovnictví (Netbanka) mi v Iceweaselu funguje bez problémů. Stejně tak mi
před dist-upgrade ze Sarge+backports na Etch fungoval ve Firefoxu.

Slávek