Re: kompresia videa

From GeBu <gebu zavinac seznam bod cz>
Date Fri, 11 May 2007 00:39:08 +0200
User-agent Thunderbird 2.0.0.0 (Windows/20070326)

Ještě k DVD: mandvd komprimuje video jen jednoprůchodově. Kamarád mi poradil (snad to vyjde v nějakém LinuxEXPRESu), zakódovat video pomocí avidemuxu do formátu, který je na DVD a přes mandvd jen provést autoring DVD. Když už je to nachystané tak mandvd to pozná a video nepřekódovává. Avidemux umí víceprůchodové kódování a navíc to má přednastavené pro vyrobení DVD kompatibilního videa (já tam upravuju jen poměr stran, protože z kamery to leze 4:3 s nečtvercovými pixely a nechávám prokládání). Lze to najít v menu Auto.
Jirka (GeBu)
a jeste bych podotkl ze takovy DeVeDe ci zmineny ManDVD je super napad. na DVD
se to neztrati a clovek to muze prehrak temer kdekoli.