Re: kompresia videa

To Debian CZ/SK project discussion list <czdebian-l zavinac debian bod cz>
From Marian Cavojsky <cavo+konf zavinac cavo bod sk>
Date Thu, 10 May 2007 19:52:18 +0200
Mail-followup-to Marian Cavojsky <cavo+konf zavinac cavo bod sk>, Debian CZ/SK project discussion list <czdebian-l zavinac debian bod cz>
User-agent Mutt/1.5.13 (2006-08-11)

On Thu, May 10, 2007 at 07:35:43PM +0200, wochter wrote:
> tak to si mi pomohol, dakujem ;-)
>
> ja fakt o videu nic neviem a chcem si ulozit videa co sim si natocil
> dceru s fotakom.
> V linuxe sa celkom orientujem, videu nerozumiem.
> Ak je to moc zlozite, kaslem na to.

Ak to prehra mplayer, tak ten uvadza aky kodek musel pouzit na prehratie
(ked sa pouziva jeho CLI verzia). Neviem ako je to s inymi prehravacmi.

Ak to mplayer neprehra, tak to ani, predpokladam, nebude mozne
prekodovat mencoderom, kedze su z toho isteho projektu.

Ak to mplayer prehra, tak si skuste prejst manualovu stranku mencoder-a a
ak vladnete anglictine tak by ste nemali mat problem napisat tych zopar
prepinacov, aby ste si prekodovali video do mensieho formatu.

--
Marian