Re: Nvidia ve 3D (po nejake dobe reloaded)

To "Debian CZ/SK project discussion list" <czdebian-l zavinac debian bod cz>
From plhu <plhu zavinac seznam bod cz>
Date Fri, 11 May 2007 17:50:22 +0200
User-agent Opera Mail/9.20 (Linux)

  Dobry den,
tenhle prispevek jsem v opere nejak prehlednul, pardon za zpozdeni. Pripojuji svuj Xorg.0.log (kvuli velikosti vystaven na http://rafb.net/p/d45ozx91.html) i xorg.conf, nicmene chyba bude asi v kompilaci modulu. Modul glx je v xogr.conf zakomentovany, protoze jsem to (kdyz to neslo s nim) zkousel bez nej. Jinak pred chybou byl samozrejme zaply.

  Zdravi

  plhu