Re: USB flash reader a fotak

To CZdebian <czdebian-l zavinac debian bod cz>
From Miroslav Maiksnar <miroslav bod maiksnar zavinac dimar bod cz>
Date 03 Mar 2003 11:02:10 +0100
Organization DIMAR s.r.o.

On Po, 2003-03-03 at 10:11, Jarda Mikulík wrote:

> No ale takhle přesně se to dá vyřešit (doufám, že vás chápu správně).
>
> Prostě je určité pořadí prohledávání sběrnice (jakékoli ne jen USB) a co
> se najde dříve tomu se zařízení přiřadí dříve. Další možnost je
> připojovat za běhu v určitém pořadí (nejdřív čtečku pak foťák).

To je právě to, jak to řešit nechci. Protože když odpojím čtečku, tak se
díky tomu nedostanu na foťák (protože ten se najednou stane sda1, takže
už nesedí fstab).

Takže by mě zajímalo, jestli náhodou nejde donutit scsi aby třeba
zařízení s konkrétním lun dával vždy na konkrétní zařízení (sice bych
musel zachovat připojení kabelů, ale aspoň něco).

Ideální by bylo, kdyby šlo nějakou fintou zařídit, aby čtečka byla za
všech okolností sda-sdc a foťák vždy sdd (bez ohledu na to co z toho
připojím a kam to připojím).

Mixi