Re: /dev/input/mouse0 (was: Release party?)

From Miroslav Kure <kurem zavinac upcase bod inf bod upol bod cz>
Date Mon, 26 Mar 2007 22:43:21 +0200
User-agent Mutt/1.5.13 (2006-08-11)

On Mon, Mar 26, 2007 at 11:56:27AM +0200, Petr Heřman wrote:

> Kdyby to mělo být na 1. dubna, tak je to apríl.

Nemusite hned vsechno vykecat.

> Jelikož 1.dubna je Květná neděle, a to se sluší nepracovat,
> ale slavit vítězný vjezd do Jeruzléma - tak je to zřejmě až 2.4.

Ne, s zadnymi tanky v Jeruzaleme to nema nic spolecneho. Duvod je
mnohem prostsi a pokud to nekoho zajima, muzeme o tom promluvit na
release party.

> Možná je to tím, jak se blíží to release, tak se na mém "testing"
> distro začíná v té nervozitě projevovat čím dál tím víc
> paranormálních jevů. Např:
[...]
> Tak se chvíli divím, jak to, že "mi to předtím mohlo fungovat
> s mouse0", a pak se divím ještě víc, když zjistím, že tam mám
> každou chvíli něco jiného, chvíli mouse0 a chvíli zase mouse1

Se zasekavanim mysi neporadim (snad jen zkusit jiny protokol?), ale
ohledne tech zarizeni, co pouzit /dev/input/mice?

> Prostě od dob, kdy přestal být /dev montovaný "natvrdo" na disk
> a montuje si ho jádro přes udev jsem přestal většině věcí nějak
> rozumět....

Za jistych okolnosti muzete udev odinstalovat:
 - nepouzivat initramfs-tools
 - nepouzivat jista desktoppova prostredi, ktera na udev zavisi skrze
   hal

> uname: 2.6.18-3-k7
> (že by nastal čas na novou kompilaci?)

Nejspis ano, Etch uz ma nejakou dobu 2.6.18-4-k7 :-)

--
Miroslav Kure