Re: /dev/input/mouse0 (was: Release party?)

From Petr Heřman <ph zavinac lf2 bod cuni bod cz>
Date Tue, 27 Mar 2007 12:09:35 +0200
Mail-followup-to Debian CZ/SK project discussion list <czdebian-l zavinac debian bod cz>
User-agent Mutt/1.5.13 (2006-08-11)

On Mon, Mar 26, 2007 at 10:43:21PM +0200, Miroslav Kure wrote:
> On Mon, Mar 26, 2007 at 11:56:27AM +0200, Petr Heřman wrote:
> Se zasekavanim mysi neporadim (snad jen zkusit jiny protokol?), ale
> ohledne tech zarizeni, co pouzit /dev/input/mice?

No, to mě taky už napadlo, ale to by si pak třeba člověk ani
nevšimnul, jaké zajímavé věci se mu v tom /dev dějí :-)

> Za jistych okolnosti muzete udev odinstalovat:
>  - nepouzivat initramfs-tools
>  - nepouzivat jista desktoppova prostredi, ktera na udev zavisi skrze
>    hal

Tak k tomu jse se ještě nedostal ... no, spíš abych zase chvíli
využíval Debian taky jako nějaký užitečný OS než jen na rejpání
se v něm...

> Nejspis ano, Etch uz ma nejakou dobu 2.6.18-4-k7 :-)

Když já tak nerad upgraduju ty jádra...

> Miroslav Kure

Petr Heřman