Re: Release party?

From Marek Nožka <tlapicka zavinac centrum bod cz>
Date Tue, 27 Mar 2007 21:16:45 +0200

On Tue, 20 Mar 2007 11:13:40 +0100 Miroslav Kure
<kurem zavinac upcase bod inf bod upol bod cz> wrote to Debian CZ/SK project
discussion
list <czdebian-l zavinac debian bod cz>:

> Videl bych to na nejblizsi patek po vydani, tj. podle soucasnych
> predpovedi 6.4.

Jak se tu tak řeší ty vjezdy do Jeruzaléma, tak jsem si uvědomil, že
toho 6.4 je Velký pátek -- jediný den v roce, kdy odmítám jít do
hospody. Takže sleduju zelenou křivku a doufám, že ta párty bude až
13.4.

No a kde to provedem? U Dášenky prej mají slušnou a příjemnou
obsluhu. :-P

--
 @ @ @     Marek Nožka
 '****.@