Re: beryl + gnome

To "Debian CZ/SK project discussion list" <czdebian-l zavinac debian bod cz>
From nafik zavinac nafik bod cz
Date Mon, 2 Apr 2007 16:59:08 +0200 (CEST)
Importance Normal
User-agent SquirrelMail/1.4.8

nevim jak, ale jiz jsem pokrocil v gnome v tray mam ikonu berylu. po
stisknuti se mi otevre nabidka, kde jedna z polozek je Select Window
Manager a v ni jsou dve polozky Metacity (Gnome window manager) - to je
zaskrtle, ale druha polozka Beryl - po stisknuti to parkrat blikne, ale
stale to zustane na Metacity.

jeste bych se rad zeptal na jednu vec - v gnome, kdyz dam vypnout nebo
restartovat pocitac, tak se to okno s tlacitky Vypnout/restartovat zasekne
a prestane reagovat. Prosim, navedte me, kde bych mohl vubec hledat chybu
tohoto deni..