Re: Jak rozdelit partitions

To Debian CZ/SK project discussion list <czdebian-l zavinac debian bod cz>
From Czechtony <debian zavinac strojvimp bod cz>
Date Wed, 11 Apr 2007 07:56:58 +0200
User-agent Thunderbird 1.5.0.8 (X11/20060911)

Dobre rano,
pokud to jde, rozdelim disk na 3 oddily (Win, Lin, data).
Windows i linux mi zabiraji cca po 7GB, dnes uz vim co budu instalovat a
kolik to zabere mista :-).
Vyhodou je i moznost zalohy celeho OS na DVD (ghost, partimage).
Data mam na NTFS a pouzivam uspesne NTFS-3G. Datovy oddil ma cca 65GB a
data se toci o 106
zatim bez poskozeni :-) Jediny problem jsem zaznamenal s VMWare, kdy i
virtualni stroj lezi na NTFS
a v linuxu nejde spustit (chybovou hlasku ted nevim). Problem muze byt i
v sifrovani dat, cely NTFS oddil
mam na loop-aes.

CzTony