Re: Připojení fotoaparátu p omocí Digikamu

To <czdebian-l zavinac debian bod cz>
From <marvil zavinac centrum bod cz>
Date Thu, 26 Apr 2007 18:21:04 +0200

kdysi jsem mel taky ten problem ale uz si nepamatuju to reseni, myslim, ze jako
user jsem nemel prava pripojovat usb, zkuste jeste pridat usera do skupiny
storage
taky pamatuji, ze jsem tahal fotky pres konzolu pomoci:   gphoto -P  :) ale to
uz je davno
treba Vam to nejak pomuze, nasmeruje .. M.

>Zdravím,
>mám problémy s Digikamem. Konkrétně takové, že fofoaparát lze připojit
jen pod rootem. Když spustím Digikam pod uživatelem a chci připojit
fotoaparát, dostanu hlášení "Selhání při připojování fotoaparátu". Přitom
typ fotoaparátu se identifikuje správně, pokud zadám autodetekci. Nevíte,
prosím, někdo, čím to může být způsobeno? (Svého uživatele mám mimochodem
ve skupině "camera").