Re: Pár základních dotazů..

To "Debian CZ/SK project discussion list" <czdebian-l zavinac debian bod cz>
From plhu <plhu zavinac seznam bod cz>
Date Sat, 19 May 2007 09:02:31 +0200
User-agent Opera Mail/9.20 (Linux)

Jeste snad, proc chces vypinat acpi? Ono muze zpusobit potize, ale na druhou stranu se stara napr. o mereni teploty na procesoru a podle toho nastavuje treba fekvenci prscesoru. Takze pokud jsi zacatecnik a nevis jakna nastaveni senzoru nebo demona, ktery se stara o nastaveni frekvence procesoru podle zateze by bylo dobre, kdybys poslal typ notebooku plus jestli mas instalovany cpufreq/cpudyn/powernowd. Ten posledni ma tu vyhodu, ze funguje bez ACPI. Pokud mas vykonny notebook, a teplotou se nezabyvas, muze se ti stat, ze vyleti treba na 80 stupnu a pak spadne.

aptitude search cpufreq         # podivame se, jestli mas cpufreq
aptitude install lshw hwinfo    # pro ziskani informaci o hw

lshw > log                   # zapise informaci o hw do souboru log

  plhu

On Fri, 18 May 2007 22:31:38 +0200, Petr Jakubec <petr zavinac jakubec bod tk>