Re: goodbye-microsoft.com

To czdebian-l zavinac debian bod cz
From Petr Heřman <ph zavinac lf2 bod cuni bod cz>
Date Tue, 27 Mar 2007 13:37:46 +0200
Mail-followup-to czdebian-l zavinac debian bod cz
User-agent Mutt/1.5.13 (2006-08-11)

On Mon, Mar 26, 2007 at 02:28:06PM +0200, Miroslav Kure wrote:
> On Mon, Mar 26, 2007 at 12:06:52PM +0200, Petr Heřman wrote:
> sve poznatky sepiste do "hlaseni o instalaci" a poslete, vizte
> http://www.debian.org/releases/etch/i386/ch05s03.html.cs#problem-report

Na tuhle adresu se "normálně proklikat" je docela problém...

Jinak už jsem taky pochopil, že je rozdíl mezi:
# reportbug --configure
$ reportbug --configure
-když si to nakonfiguruju jako root, tak pod userem už je to zase jinak :-)

Co jsem ale nepocopil, když se mě ptá:

  No matching source or binary packages.
  Please enter the version of the package this report applies to (blank OK)

tak jak zjistím verzi balíku toho vlastního installeru, když ten debian
installer je zavedený do XP pomocí toho Debian-Installer Loader 0.2.0 ?

Petr Heřman