Re: goodbye-microsoft.com / rozliseni

To Debian CZ/SK project discussion list <czdebian-l zavinac debian bod cz>
From Miroslav Kure <kurem zavinac upcase bod inf bod upol bod cz>
Date Fri, 30 Mar 2007 08:07:36 +0200
User-agent Mutt/1.5.13 (2006-08-11)

On Fri, Mar 30, 2007 at 03:01:35AM +0200, Tomáš Horký wrote:
> zdravim nainstaloval jsem si goodbye-nycrosoft a zajimalo by me kde v hotovr
> instalaci nastavim vyssi nastaveni rozliseni monitoru nez 1072x860

a) Nove dotazy prosim neposilejte jako odpoved do probihajiciho vlakna.
b) Stejne jako v kazde jine distribuci jde rozliseni vynutit v souboru
   /etc/X11/xorg.conf.
   Vzhledem k atypickemu rozliseni bych jeste zkusil tipnout, ze to je
   integrovana karta od Intelu a ze by pomohl balik 915resolution.

--
Miroslav Kure