Re: Jak rozdelit partitions

To Debian CZ/SK project discussion list <czdebian-l zavinac debian bod cz>
From Slávek Banko <slavek bod banko zavinac axis bod cz>
Date Sun, 8 Apr 2007 18:50:21 +0200
Organization axis spol. s r. o.
User-agent KMail/1.9.1

Oddíly tedy byly vytvářeny "klasicky" v rámci instalačního programu jako
nové oddíly. Tímto způsobem normálně mají nastaveny "správné" typy. Zde
bych tedy problém neočekával. Nicméně při nějaké další instalaci si to
můžete před ukončením instalace zkontrolovat pomocí fdisku na druhé
konzoli.

Oddíl pro Windows byl vytvářen instalačním programem Windows? S tím jsem
totiž již párkrát zaznamenal potíže. Nevím, zda to bylo kvůli velikosti
disku a neschopnosti instalačního programu tak velký disk pochopit, ale
formátování vedlo k chaosu v tabulce rozdělení disku. Nicméně tento
problém u vás asi také nenastal. Aby jen tak od sebe změnil typ již
existujících oddílů se mi také nezdá.

Tak tedy nevím, kde mohlo k chybnému označení typu dojít.

Slávek