Připojení fotoaparátu pomocí Digika mu

From Rostislav Svoboda <rostislav bod svoboda zavinac post bod cz>
Date Wed, 25 Apr 2007 21:28:07 +0200
User-agent Thunderbird 1.5.0.10 (X11/20070221)

czdebian-l zavinac debian bod cz
Zdravím,
mám problémy s Digikamem. Konkrétně takové, že fofoaparát lze připojit jen pod rootem. Když spustím Digikam pod uživatelem a chci připojit fotoaparát, dostanu hlášení "Selhání při připojování fotoaparátu". Přitom typ fotoaparátu se identifikuje správně, pokud zadám autodetekci. Nevíte, prosím, někdo, čím to může být způsobeno? (Svého uživatele mám mimochodem ve skupině "camera").